Laden...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Opdrachtgevers

MooiGematcht heeft een ruime ervaring en expertise bij het begeleiden van inhuur binnen de overheid op het vakgebied sociale zekerheid.

Inmiddels worden inhuuropdrachten binnen de overheid veel via digitale marktplaatsen geregeld. Bij MooiGematcht krijgt u naast de digitale marktplaats ook persoonlijke begeleiding.

Deze persoonlijke begeleiding is kosteloos en levert u maatwerk op. Wij gaan met de professional in gesprek die zich aanbied voor een inhuuropdracht. Op die manier voorzien wij u van de juiste professional op de juiste opdracht.

Waarom plaatst u bij ons een opdracht:

  • MooiGematcht weet wat u nodig heeft bij inhuuropdrachten binnen de overheid op het vakgebied sociale zekerheid.
  • Het bespaart u kosten en is een goed alternatief voor een raamovereenkomst.
  • Het gehele inhuurproces wordt verzorgd door MooiGematcht.
  • Eén centraal punt voor externe inhuur.
  • Ons streven is om in een zeer korte tijd de juiste professional aan te bieden.

Hoe gaat het in zijn werk?

  1. U stelt een inhuuropdracht op en mailt dit naar jacqueline@mooigematcht.nl
  2. MooiGematcht neemt telefonisch contact met u op en maakt afspraken over de doorlooptijd
  3. MooiGematcht heeft een groot netwerk van professionals en stelt de juiste kandidaten aan u voor
  4. U geeft aan in welke kandidaten u interesse heeft en wij zorgen ervoor dat de gesprekken worden ingepland
  5. MooiGematcht zorgt voor de gehele administratie rond het inhuren van een professional
  6. Na een maand heeft u contact met MooiGematcht om te evalueren
  7. Gedurende het inhuurproces maakt u samen met MooiGematcht afspraken over het verloop van de inhuuropdracht